Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Men
 
GTA III
 
GTA - Vice City
 
GTA - San Andreas
 
GTA - Liberty City Stories
 
NFS - MostWanted
 
Aprsgok
 
Jtkok
 
Smiley
 
Vgigjtszs
Vgigjtszs : XIII

XIII

  2006.06.18. 21:28

XIII Vgigjtszs

XIII Vgigjtszs

The Beach

Amikor magunkhoz trnk egy csinos Baywatch cica tall rnk, menjnk vele, a kzben elugr emlkekben menjnk mindig egyenesen, amerre nem mehetnk, arra rtelemszeren nincs meneklsi t.
A kis hzban rossz arcok jnnek s lelvik a nt. Ezutn dobkssel intzzk el az ajt eltt ll emberkt, majd spuri a msik szobba a fegyverrt (elssegly hzban lfegyver, cuki :) ). Ezutn ismt vissza az els szobba, majd az ajt mellett jobb oldalon a falon az elssegly ldt nyissuk ki, s vegynk magunkhoz medkitet. Ezutn ki a hzbl elre, majd le a mln rossz arcokat lelni, a fegyverket elvenni, elssegly dobozt megkeresni, medkitet felvenni. (Ezt a hosszas metdust ezen tl gy rom, hogy medkitet felvenni.)
Ezutn vissza a fmlra, majd elre, a jtk megjelenti a gonosztevket a hegyeken, ljk ki ket. Ezutn rdemes ballra a srga csnakhoz lemenni, s kinyirblni az ellent. Ezutn vissza megint a fmlra, majd elre a kocsiig. Itt is lesz pr ellenfl, a jobboldalinak egy pontos fejlvst, a kerts mgttinek egy pr sorozatot. A kulcsot vegyk el, majd irny a srga csnak.

Winslow Bank

Amint lehet tzznk a bombtl. Miutn felrobbant, menjnk t a ltrehozott lyukon, majd irny az r. Vegyk el a fegyvert, ksbb mg kelleni fog, de rt nem szabad vele meglni, k nem tehetnek semmirl, csak a munkjukat vgzik. Fel a lpcsn, majd fogjuk meg a szket s ssk le az rt (akrhnyszor letnk, lelvnk valakit, a fegyvert vegyk el!). Ezutn tovbb a jrhat ton. Amelyik szobban a bankigazgat telefonl, ott az rt kldi kinyitni az ajtt. Ez igen hosszas folyamat lesz, trelem. Mieltt kinyitn, vegyk fel a szket az ajt melll, s amint kinylt az ajt ssk le vele. Az irattrban a kt rt vatosan intzzk el, elszr a baloldalon stlt, majd a jobb oldalon lvt. Ha vgeztnk velk, akkor irny az irattr vge, medkit fel, majd be a szellzbe. Ki a szellzbl, checkpoint, majd a titkrnt hagyjuk bkn. Nem rt neknk. Kapjuk fel az asztalrl a krtyt, majd rakjuk a leolvasba az ajtnl. Ezutn kapjuk fel gyorsan a szket a sarokbl balrl, majd intzzk el az els rt. Utna semmivel se trdve nyoms elre s kapjuk fel a szkeket s ssk le velk a maradk kt rt. Ezutn irny tovbb a kijellt ton. Nemsokra megjelennek a rosszarcok is, azokat mr le lehet lni, st, ajnlatos is. Szpen lassan, ellenfeleket lelve eljutunk egy prknyhoz (itt is lesz egy ellenfl, vatosan ljk ki), ahonnan a tzlpcsn keresztl lejutunk majd a siktorba, ahol az FBI vr rnk.

FBI Headquarters

Miutn kiszabadultunk vegynk fel egy szket, majd vatosan lopakodjunk ki, majd hirtelen az rkre rrontva ssk le az egyiket, majd boxoljuk le a msikat. Ezek utn kt stratgit lehet kvetni. Vagy a szellz jratokon keresztl folytatjuk, gy kikerlve az FBI-os packokat, akiket szintn nem szabad meglni, vagy sok-sok szktrs s boxols rn folytatjuk a bomba ltal okozott lyukig. Azutn be, a rosszarcokkal gyors fejlvssel vgezznk. Tovbb a szobkon keresztl. Amikor egy nagy lyuk ttong a padln, s ballrl meg a fldszintrl lnek, ott intzzk el ket tisztes tvolrl, majd a peremre llva az emelet leesik. Ezutn ballra, fel a lpcsn. A jrhat ton haladva tallkozunk rgi trsunkkal, aki segt neknk a tovbbiakban (szerintem Foxy Cleopatra remkje, de mindenki dntse el maga). Kvessk t, s vigyzzunk, hogy nehogy megljk. A tetn haladva a kvetkez a teend. Mivel a jtk sokat segt, ezrt csak a fontosabb dolgok: amikor megkapjuk a tvcsves fegyvert, akkor a szemkzti hz tetejn hrom clz csvt kell leszedni, a ksbbiekben ugyanez lesz mg egyszer, ha a kampt kell hasznlni, akkor az inventory-bl vegyk el, majd irnytsuk a kiszemelt trgyra, majd a fire billentyvel fel, ksbb pedig alt fire gombbal le. Ha mindent jl csinltunk, akkor t tudunk ugrani a msik pletre. Ott a kertst megkerlve csak azokat ljk le elsre, akik a trsunkat bntjk, utna jhet a tbbi. Amikor a plya vgn eljutunk egy szobba, s egy nagy robbanst hallunk, akkor RPG-vel tmadnak rnk. Elsnek ezeket kell leszedni a tvcsves puskval. Utna gyorsan ki a nylt trre, majd pontos fejlvsekkel elszr a shotgunos frfit, majd a maradkot intzzk el, vigyzzunk a helikopterre, azzal meneklnk el, ne rje tl sok tallat. Ha minden jl megy, akkor elreplnk.

Emerald Base Bridge

Induljunk el a csapson, a katont likvidljuk. A csaps vgn baloldalrl katonk beszlgetnek, likvidljuk ket is gyorsan, mert jobbrl is kzeledik kt jrr, tvolrl intzzk el ket, mert automata gpfegyverk van, ami kzelrl azonnal hallos. Miutn mindent felvettnk, amit lehet induljunk el abba az irnyba, ahonnan a jrr jtt. A teherautnl vrjuk meg, amg mind a kt rt ltjuk, utna tz. Az jabb svny vgn jnnek a rosszarcok ezerrel, automatval intzzk el ket, amikor befordulnak hozznk. Ezutn be az pletbe, s gyorsan nyrjuk ki a kt katont a hangrban s elttnk. Ezutn menjnk a hangr vgbe, s vegyk fel a cuccost. Induljunk vissza, intzzk el a katonkat, akik bejttek az oldals ajtn. Itt be, majd fel, s kapcsoljuk be az ramot. Induls tovbb, mert a perem legvgn ismt van cuccos. Visszafele intzzk el a katonkat. Kirve az pletbl induljunk tovbb. A hdnl menjnk a bdba, s kapcsoljuk be a hd mechanikjt. trve ajnlatos visszahzni, mert jn az ersts. Ezutn be a nagy bdba, s a kt rt gyorsan, fejlvssel meglni, a cuccost felvenni. A bdbl ki, el a nylfegyvert, s krlnzve intzzk el a lesben ll katonkat. Utna fel a nagy bd tetejre oldalt a faldkon, majd a kampval hzzuk fel magunkat. Tovbb a peremen, be a szellzbe, majd le a ltrn.

Emerald Base Roof

Trjk ki a rcsot, majd lpjnk ki s irny a jobboldali ajt. Nyissuk ki (use-action s eljn a kis szerszm az inventory-bl), majd vatosan s gyorsan lpjnk a ldk mg. Ez egy lopakods plya, gy vatosan kell kzlekednnk. Elszr induljunk el elre s intzzk el az rt nylpuskval (pontos fejlvs kell mindenkinek, zoommal megoldhat!), majd induljunk balra a kt hangrsor kztt, s intzzk el a kvetkez rt baloldalon a kt hangr kztt. Tovbb egyenesen a kvetkez rig, majd a bal oldali falnl lv rt is iktassuk ki. Ezutn szabad a terep a plyarszen. Nzznk be mindenhova (ahol rk beszlgetnek, ott fegyverrel oszthatjuk az ldst), ahova csak lehet, s szedjk ssze a cuccosokat s iktassuk ki a genertort a bejrattal szemben lv barakkban. Ha vgeztnk, akkor nyissuk ki az ajtt a falnl, s irny ki. Ezutn induljunk el jobbra, intzzk el a katont. Itt ltjuk a ltrt, amirt ki kell kapcsolnunk a genertorokat. Induljunk vissza, s egyenesen menjnk tovbb a barakkok s ldk fel. Itt vatosan lavrozva hrom rt kell elintzni nylpuskval, kettt a barakkban fegyverrel. A genertorokat iktassuk ki. Ezutn vissza a ltrhoz, fent az rt intzzk el nylpuskval, majd tovbb egyenesen, el a kampt, ereszkedjnk le, majd be a szellzbe.

Carringtons Cell

A szellzn induljunk el egyenesen, majd balra, majd jobbra. Vrjuk meg, ameddig kimennek a fmuftik, majd menjnk be az irodba. Ezutn kt lehetsgnk van. Vagy lopakodva elintznk mindenkit, vagy Quaker mdjra hentelnk. Az irodtl jobbra csak rk vannak s sok cuccos, balra indulva egy felvonhoz jutunk, amivel lejutunk az alsbb szintekre. Itt is intzznk el minden rt, majd kerljk meg az portt s menjnk fel a ldkon a szellzbe. Fel a ltrn, majd tovbb a trhet szellz rcsig. Itt a kampval ereszkedjnk le, vigyzva az ramra, periodikusan bekapcsol. Ha lentebb vagyunk, akkor vrjuk meg, mg az r alnk r, majd intzzk el nyllal, majd ereszkedjnk le s fegyverrel ljk le az rt fentebb. Ezutn a ltra melletti ajtn be, vegyk fel a mgneskrtyt s nyissuk ki vele a nagy terem ajtajt. Ezutn a gpfegyver alt fire-el elhozhat grntlvedkeivel intzzk el a hrom katont, s menjnk a porta mgtt lv kis nylsba, ahol megint a mgneskrtyt hasznlva menjnk be, intzzk el pasast, majd menjnk tovbb a folyos vgre. Ott be a raktrba, fel a ldkon a szellzbe. Menjnk addig, amg meg nem talljuk a tbornokot. Amikor kiengedtk, akkor egytt indulunk el, behvja az rt, nyilazzuk le. Gpfegyvert el, majd lni mindenre, ami mozog, a tbornoknak nem eshet baja, clszer itt is a grntvett hasznlni. Ha mindenkit elintztnk, akkor be a kisebb folyosba, intzzk el az rt, majd jobbra fent a katont is, s irny a szabadba.

Cable Car Station

Indulj el az svnyen a tbornok utn, majd tovbb egyenesen a fa hzikhoz. Menj t mgtte, majd el a nylpuskt, s nyilazd le az rt, amikor odar az ablak el. Trd be az ablakot, majd irny a kvetkez szoba, ljk le az rt, majd nzzk meg a kis dobozt a falon. Tovbb kifel, majd a kt rt a cable car kiktben nyrjuk ki. Irny kifele, s a maradk kt rrel is vgezznk. Vegyk fel a mgneskrtyt, s irny a fahzik. Vegyk fel a Fuse-t s induljunk egybl vissza, mert hrom rossz arc jn a kapu fell, a cllvldnl. Intzzk el ket, mieltt sztszrdnak. Ezutn irny az lloms, baloldalon be az ajtn, a lpcs mgtt ki az ablakon a ltrra, be a kis szellzn lent, vegyk fel a fontos dokumentumot, majd irny fel, fel a lpcsn, t a kerekek kztt, be az irnytpulthoz, s indtsuk el. Ezutn irny vissza a kikthz, majd intzzk el a maradk kt emberkt. Az egyik fentrl tmad, ezrt trkksen kell elintzni. Vegyk el a snippert, s nzzk a mozit.

Cable Car

Amikor eltalltk a kocsit, nzznk a htunk mg, s a snipperrel szedjk le a hrom katont, elszr az rpg-vel felszereltet. Utna fel a ltrn, el a kampt, akasszuk be, majd ereszkedjnk le. El a snippert, s intzzk el az rpg-s fickt, majd el a gpfegyvert s ljk ki a maradkot. Ezutn vissza a barlangba a tbornokkal, s vrjuk be a rosszarcokat. Ljk ki ket snipperrel, vagy mssal. Ezutn irny ki a barlangbl, majd balra el az svnyen. Fent a peremen ljk ki a katont. Utna vegyk el a snippert, s ljk ki a katont elttnk a dombon, vigyzzunk, rpg-je van. Utna gpfegyverrel tz a maradkra. Tovbb a helikopterig, majd kezeljk a gpgyt a fldn. Ballrl jobbra haladva gyors mozdulatokkal. Ezutn be a gpbe.

Kellownee Lake

Induljunk elre vgig egyenesen. Amikor ltjuk a beszlget fazonokat, menjnk vissza egy kicsit, mert felnk jn majd kett. Ha odartek tz. Utna rohanjunk ki s intzzk el a maradkot. Tovbb egyenesen, balra el a fk mgtt, ljk ki a motorcsnak melletti fickkart, szedjk ssze a cuccost, s vegyk fel a dokumentumot a motor melll. Tovbb fel a dombon egyenesen, itt hat ellenfelet kell kiiktatni, vigyzzunk, fedezkbl ljnk. Utna fel a fahzikhoz, majd forduljunk vissza s ljk ki gyorsan a gpfegyveres frfit. Utna irny visszafele, s baloldalon keressnk az svny mentn egy bevgt. Menjnk t rajta, majd a jgtmbkn ugrndozva jussunk t a tlpartra. Irny elre itt ljk ki gyorsan a faperemen ll emberkt. Ezutn tovbb balra, itt ngy rossz arc fog minket bekerteni, folyamatosan mozogjunk, s shoutgunnal ljk ki ket. Ezutn tovbb a vzesshez, s a vzess alatt, majd nzznk vissza, s ljk ki a fickt a dombon. Tovbb az svnyen, s elrnk egy fahzat.

Kellownee Hideout

Induljunk el elre a csapson, majd be a fahzba. A visszaemlkezsben amint lehet, menjnk oda a nhz a sarokba. Utna megjelennek a rossz emberkk. Az ablakon kinzegetve ljk ki ket. rdemes az elejn pisztolyt hasznlni, ha van s azzal pontos fejlvseket leadni. Amikor megjelenik a helikopter, menjnk ki fedezkbe a domb el, mert a fahzon simn tlnek, s a fedezk mgl kinzegetve ljk ki a rnk ldz fickkat. Utna vrjunk egy picit, majd a robbans utn irny vissza a hzba s amerre a n kiment, arra menjnk mi is. A bokrok mgl fognak tzelni rnk, legynk vatosak, s mg idben viszonozzuk a tzet. Az svnyen tovbb haladva egy lavinba futunk.

Plain Rock

Kvessk az rket, vigyzzunk, kzttk kell maradnunk, klnben elvernek. Amikor a mosodba rnk, akkor az rk el akarnak verni. Vegyk fel az asztalrl a borosveget, s ssk le vele az rt. Utna verjk meg a msikat. Ezutn vegyk el mindig az rktl a kulcsaikat. Be a kis szobba htul, majd fel a dobozokon, t a szellzn, menjnk vgig a szellz jrat tetejn, az utcs fordul eltt nzznk be a szellzbe, ami nyitva van s vegyk fel a dobkseket. Tovbb a szellz lyukig, t rajta, majd trjk ki a rcsot. A dobksekkel intzzk el az rket, egy pontos fejlvs kell, mskppen nem megy knnyen. Ezutn ki amerre jttnk, balra fordulva nyissuk ki az ajtt, fel a lpcsn, majd balra . A rcsok mgtt mrjk fel a terepet, ljk fejbe az rt. t a folyosn, menjnk be egy beugrba. Onnan vadsszuk le az t darab rt. Be a terembe, nzzk meg a kt oldals ajt mgtti szoba tartalmt, utna be a szemkzti folyosn, be a liftbe, irny fel. Utna mr a liftbl a tvcsves puskval ljk fbe az rket, amelyiket lehet. Utna irny elre vatosan, majd iktassuk ki a maradk rket fentebb. Balra be az els ajtn, vigyzzunk, az ajt mgtt van egy r. Utna t a villamosszken, be a szobba, tovbb a cellk kztt, t a kis jratokon, vigyzat, az egyik fogolynl fegyver van, ljk ki gyorsan. Le a ltrn, esni fogunk, keressk meg a ltrt, fel rajta.

Doc Johansson

Menjnk egyenesen, az rket intzzk el, az polkat s orvosokat ssk le. A piros kulccsal jelzett ajthoz az rnl lesz a kulcs, aki akkor jn el, amikor a mgneszrhoz rnk. Utna a mgneszr kulcst a piros kulcsos ajt mgtt talljuk meg. Ezutn egyenesen t a folyosn a pult al, hogy meg ne lsson a nvr. Utna ki a mgnes ajtn a pulttal szemben, t a folyosra, be az ajtn. t a krtermeken, az utolsban ssk le a dokit. Ki a folyosra, ljk le az rket. Irny a kzponti krterem (vegfal, nem lehet eltveszteni), fel a szekrnysor tetejre, be a szellzbe. Vgig a jraton, majd balra el a drtok kztt. A vgn meg van vilgtva egy rsz, oda vatosan lpjnk, le fog szakadni. Ugorjunk le, majd intzzk el a dokit, ljk gyakjuk, mindennel, amink csak van, nehezen hal meg, mindig kacszzunk, n ne hagyjuk, hogy elrjen minket. Ha vgeztnk vele, akkor nyissuk ki a szfet, majd a nt is szabadtsuk ki. kinyitja majd neknk az ajtt, majd irny a folyos, s iktassunk ki minden rt. A kzponti porta melletti mgnes ajtn tjutunk majd ki, vrjuk meg, amg az r kinyitja az ajtt, ljk le, majd spuri.

Canyon

Induljunk el az svnyen elre, a rosszarcokat gondolkods nlkl intzzk el. A bazooks fickkat a snipperrel szedjk le, vigyzzunk a raktkkal. A kanyonban haladva egy kampt tallunk majd, a kampval hzzuk fel magunkat, emberkket ljk le, majd egyre feljebb haladva, vgig a peremen eljutunk egy csillhez, amit az akci/use gombbal hasznlhatunk. trve irny jobbra, ugorjuk t a csillt, jobbra le, t a barlangon, a kt bazooks fickt iktassuk ki, a csilln t, majd jobbra a peremen, ismt csille, majd a felszedett rpg-ket hasznlva intzzk el a rnk tr ellensget (sokan lesznek), majd irny tovbb be a bnyba, majd balra fel.

Canyon 2

A deszkkat ttrve irny be a kishz romjaiba, majd jobbra. Ki a hzbl be az svnybe. A fickkat ljk le. A csillt hasznlva t a tl flre, majd elre. Ha elintztk a gazembereket, akkor vissza, s a lpcsszer sziklarszen le. Egyenesen elre, fel a ltrn. Tovbb a msik ltrig, majd egy kicsit felmszunk rajta, aztn gyorsan vissza, htrlunk, s rpg-vel a romvrosban lv fickkat kiljk. Fel a ltrn, egyenesen elre, majd balra, itt elnk ugrik egy gpfegyveres fenegyerek, ljk ki shoutgunnal. Tovbb jobbra, majd egyenesen, majd ismt balra, majd t a kis alagton. A replhz rve menjnk annak a bal oldalra, el az rpg-t s intzzk el vele a fent ldz emberkt.

Sewage

Lpjnk ki a csnakbl, majd a sziklaperem mentn sszunk s nzznk le. Tallunk egy csatornanylst, ott sszunk be, eltte a felsznen nagy leveg. Amikor kirnk a csatornbl sszunk a szemkzti csatorna bejrathoz, majd a bal oldaln (jtkosnak jobb) fel. Vrjuk meg, amg az rk elmennek, majd fel a kampval. A jobb oldalon kapcsoljuk be a berendezst, majd ljk le az pp bestl rt. Vissza a vzbe, tovbb a csatornban, a jobb oldali beugrn menjnk fel levegrt, majd vissza s flfele tallunk majd egy nylst. Ott menjnk be, majd el a nylpuskt. Ljk ki a kt rt a kt hdon, majd a kampkkal menjnk a kis sziklaperemekre. A msodiknl be a barlangba, majd kirve jobbra van egy h elvezet nyls. Trjk be a rcsot (nehz, ugrlni is lehet kzben), majd le.

SPADS Camp

Irny elre, majd amikor elrtk a falat, le a vzbe s irny egyenesen a ltra. Fel, majd ki az ltzbe. vatosan menjnk ki, majd intzzk el az rt a toronyban, majd a dalos pacsirtnkat is :). Persze mindezt nylpuskval, nem szeretnnk az rk garmadjt magunkra haragtani. Tovbb lopakodva irny a szemkzti hangr, majd t az udvarra s gpfegyverrel ljnk ki mindenkit, az a legtisztbb. Utna tovbb, t az ajtn s ki a az ajtn. A baloldalra es hangrok mgtt menjnk el, az els utn kt r lesz, gyorsan ljk ki ket nylpuskval. Itt az egyik sokat hajldozik, ezt hasznljuk ki. Utna az rt a toronyban, majd a maradkot is. t az ajtn, majd ki az pletbl. Nylpuskval ljk ki az rt elttnk, ameddig mg nem ment el, gyorsan csinljuk, majd az rt a toronyban is ljk ki, majd menjnk oda, vltsunk kzre, majd vigyk a msodik stor mg az elszr kiltt katont. Tovbb a srga storba, jobbra medkit s egy dokumentum, majd balra el. Helyezzk el a poloskt s menjnk vissza az ablak mg. ljk (!) vgig a beszlgetst, majd ha befejeztk a beszdet s elmentek, akkor irny jra a stor, a kt rt az ajt mellett ljk fejbe nylpuskval, majd hozzuk be ket a storba, majd az asztalrl vegyk fel a mgneskrtyt. Ezek utn az rt az ajtnl s a teherautnl is ljk fejbe nyllal. Irny az ajt. Az udvaron ljk ki a hrom rt, majd nyoms a kis fedett rsz jobbra. Nylpuskval ljk ki az rt a toronyban. Vissza balra, a kis rbdig, az ajt mellett ljk le a rossz arcot. Utna irny a barakkok, nyrjuk ki a katont, majd irny tovbb jobbra a ldk mg, majd onnan ljk ki a rsen keresztl nyllal kt fickt. Utna irny be, vrjunk egy kicsit, majd ljk le az rt, irny befele, s rakjuk le a bombt a kvetkez ajtn tl.

McCall

A robbans utn nyilazzuk fejbe az rt, majd induljunk el visszafele, amerrl jttnk. Az rket gondolkods nlkl ljk meg. Menjnk keresztl a nagy hangrokon, majd amikor elrtnk hrom barakkot, akkor balra a harmadik mellett lesz egy ajt, azon be. rt kilni, majd tovbb s megtalljuk XI-at. Ha jl csinltuk, akkor a gpfegyvernkbe hrom grnt is fog kerlni. Ezekkel knnyedn el lehet intzni a rnk vr fmuftit. Utna nyoms tovbb, egszen a nyitva ll nagy kapuig, majd azon be s jobbra van egy ajt. Azt nyissuk ki a XI-tl szerzett kulccsal.

Submarine Base

Induljunk el a folyosn, az rket nyrbljuk ki. A kis kabinban fontos cuccosok vannak. Amikor belebotlunk az rjratba, akkor gyorsan intzzk el ket, amivel csak akarjuk, menjnk r mindig a fejlvsre. Ezutn irny a szellz, ahol a kampval tudunk kzlekedni. Ki a szellzbl, rt lelni, be a szellzbe, kamp. Utna ljk ki az rt, ki a szellzbl, s irny a folyos. Tovbb a kamera termen t a nagy hangrig, ahol nylpuskval intzzk el a katonkat. Ereszkedjnk le, majd vagy t a kapun, vagy ha bezrult, akkor irny a jobb oldali kontnersor, rt lelni, majd fel a ltrn s be a szellzbe. Ki onnan, s irny a tengeralattjr kikt, ahol cirka nyolc felpnclozott katona vr minket, ljnk mindennel, amink csak van, majd be a vzbe s a tengeralattjr oldaln msszunk fel a ltrn s ugrs a belsejbe.

Submarine

Menjnk ki az ajtn, majd le a ltrn. A msik ltra mellett ugorjunk r az rre. Utna fel. Nyissuk ki a ltra mellett az ajtt, majd nzznk ki rajta. gy kell tmennnk a hdon, hogy az r mindig elttnk menjen. Ha trtnk, akkor menjnk be a kis kabinba, majd vrjuk meg a prbeszdek vgt. Szintn gy kell majd kimenni, hogy az r ne lsson minket. A hangtompts fegyvert vegyk el, majd ljk le a tengerszt, majd gyorsan be a kis kabinba. Utna t a hdon, fel a ltrn, ki a hdra, s ljk fejbe az rt, majd a tloldalit is, tovbb az ajtn, t a kabinon, intzzk el az rt, el jobbra, vissza a msik rhz s szedjk ssze a cuccot. Vissza, majd balra, tovbb az ajtn be az irnyt szobba. Lapuljunk le, s a fal mellett jobbra induljunk el. A visszaemlkezsben menjnk le a lpcsn egyenesen. Ha vge, kapcsoljuk be a rdit jobbra, majd ki az irnytszobbl egyenesen, be a tengerszszllsra, gyorsan ljk fejbe az rt, majd be a folyos vgn a szobba, balra hzzuk szt a fggnyt s menjnk be.

Submarine 2

Hzzuk szt a fggnyt, majd vegyk fel a szket s intzzk el az rt. Irny ki, tltsk fel a kszleteinket. Amerrl jttnk, ugyanazon az tvonalon vissza (egyenesen vgig t a folyoskon, majd a jobb oldali utols szobban le, majd tovbb egyenesen az els jobbra legazsig, majd jra jobbra, eljutunk abba a kabinba, ahol az r fejre rugrottunk az elz szinten). A katonkat minden esetben ljk le. Amikor lemsztunk, irny valamelyik ajt, majd tovbb, ljnk mindenre, ami mozog. A szint vgn megtalljuk a kapitnyt, ne engedjk kzel s a torpedkat hasznljuk fedezknek, akkor ljnk, amikor jra tlt. Ha vgeztnk vele, akkor irny felfele a kis jraton, a kapitny kulcsa nyitja. Tovbb a nyithat ajtkon keresztl a faajts kabinig, szedjnk ssze mindent, majd irny vissza a torpedkilvbe, s a kulccsal nyissuk ki a kilv ajtajt. Menjnk oda.

Sabotage

Elre a dokk fel, majd fel a ltrn. Az rt ssk le az sval. Kt vrs sapks s egy sima rs sis likvidlni kell. Tovbb egyenesen, balra kerljnk, majd tovbb elre, jobb oldalon vegyk fel a cuccost, s robbantsuk szt az rkkel egyetemben azokat a grntokat, amiket ott tallunk. Tovbb elre, intzzk el a maradkot. Elre a terem vgbe (balra nylpuska a lda mgtt), fel a ltrn, tovbb, fel a msik ltrn, rt meglni, kapcsolt bekapcsolni. El a nylpuskt, a hrom rt a tetn szemben intzzk el vele fejlvssel. Ugorjunk r a mozg darura, el a kampt, akasszuk be a srga kampba fent, majd himbldzunk, s lendljnk oda az ablakhoz, eresszk el a kampt lendlskor (alapbl E gomb). Trjk be az veget, vegyk fel a cuccost s nyomjuk meg a gombot. Kinylnak a csobbansunk helyn az elvezet zsilipek. Ugrs be a vzbe, el a szigonyt, ljk ki az utunkban ll bvrokat, majd irny a zsilip, amit kinyitottunk, majd fel a nylson.

Quay 33

Irny elre, fel a ldkon, t a tetn, majd be az ablakon. Le a ltrn, vegyk fel a cuccost, majd irny ki. Tovbb a falig, majd balra, be az irnytpulthoz, hzzuk meg a kart. El a nylpuskt, ljk ki a rosszarcokat. Tovbb elre. Ki a szobbl, le a ltrn. A hangrban van mg egy r, akit ha megltnk, akkor mg hrom jn. Szedjnk ssze minden hasznlhatt, klns figyelemmel az rpg-re. Irny kifele, majd jobbra, a kerts mellett, majd nylpuskval ljk ki az rt a toronyban, majd a tbbi katont is. Menjnk fel a toronyba, majd hzzuk meg a kart. A menjnk ki, majd ahova a kontner a nylst vgta, ott fel a ldkon s be a szobba. Ki a szobbl s szedjk ssze a cuccost. Vegyk el az rpg-t. Irny ki az ajtn, a mgneskrtya a fenti irodban van, a mgnes ajttl balra fel a ltrn, majd t a peremen az irodig. Ha kinyitottuk, akkor jn egy helikopter, amit csak rpg-vel lehet kilni. Csak akkor ljnk, ha is raktt l ki rnk. Ha mell megy, vagy kell mg lszer, akkor a ldk mgtt, majd balra van mg, majd a tloldalon a ldk mellett, mgttk jobbra elmenve majd szemben a bd mgtt. Ha kilttk a helikoptert, akkor irny tovbb, menjnk oda az FBI-hoz.

Bristol Suites Hotel

Lpjnk ki a liftbl, majd irny be a kis szobba, vegyk fel a seprt. Menjnk ki, majd jobbra s az rt ssk le vele. Vegyk fel, s rakjuk be a kis szobba, ahonnan a seprt vettk. Tovbb a folyosn, a dupla ajtval szemben menjnk be a kis szobba, vegyk fel a szket, majd intzzk el vele a dupla ajt mgtt a frfit. A testt rejtsk el a kis szobban. Tovbb a duplaajttl balra, majd be a hossz szobba, vegyk fel a szket a szoba vgben, a kvetkez szobban ssk le vele az rt. A testt rakjuk be a msik mell az elbbi kis szobba. Tovbb a piros folyosra, majd jobbra, a balra nyl folyosn az rt a hangtompts pisztollyal ljk fejbe, majd a testt vigyk magunkkal az els szobba balra. Rakjuk le valahol a szobn bell, majd vegyk el az inventorybl a lehallgatt, majd csukjuk be az ablakot s nyomjuk meg a tz gombot. A cl mindig Winslow fejn legyen. Miutn felfedeztek minket, ljnk le minden ellensges rt, kezdve a vide szobbl kifutval, majd be a szobba, s kapcsoljuk le az ramot. Tovbb a piros folyos duplaajtajhoz s vegyk fel a cuccost az sszes hulltl. Menjnk be a liftaknba, ami9 nyitva van, majd fel a ltrn a szellzbe, majd ki a szobba s ljk szt az vegpadlt. Ne menjnk le, ljk ki az rt s Winslow-t. Ezutn le a bilirdasztalra, majd szerezznk be minden cuccot, nyissuk ki az ajtt. Ekkor jn egy lvs, tovbb elre, majd a bal oldali folyosn intzzk el a rosszarcot. A folyostl jobbra az els szobba fog meneklni, a dupla gpfegyverrel simn kilhet, ha kzelrl lvnk. Szedjk fel az iratot.

Sanctuary Garden

Irny elre, a kocsi mellett guggolni, majd szedjk szt a bokrot. Utna ki, vagy a hangtompts fegyverrel, vagy a nylpuskval, vagy a dobksekkel intzzk el az utunkba kerl rket. A hullkat vigyk el szem ell. Amikor a lejr kt oldaln lehet elmenni, akkor vlasszuk a jobb oldali jratot. Tovbb, majd a ktnl kt r van, gyorsan intzzk el ket. Tovbb egyenesen, majd a msodik kt eltt intzzk el az rt. Le a ktban, t az tjrn a vz alatt, majd vatosan fel a ltrn, vigyzzunk, ppen csak legyen kint a fejnk a vzbl. Ha a kt r kibeszlte magt, akkor ugrs ki s intzzk el az rket. Ezutn t a kertsen ki a peremre, a zld kampt hasznlva a kampnkkal lendljnk t a tloldalra, majd ljk ki az rket, itt sszesen ngyen lesznek, kett fent, kett lent. Tntessk el a holttesteket a vzben. Fel a lpcsn, majd balra szedjk ssze a cuccost, majd irny jobbra s eljutunk a kis templomig. Itt nem lehet kinyitni a kis ktbla benyomsval a titkos tjrt, ezrt menjnk az oltr mg s ljnk bele a keresztbe. A nylson le.

Sanctuary Hall

Induls elre, az rket nylpuskval intzzk el. A lpcsrendszernl vrjuk meg a prbeszd vgt s a fehrcsuklysok elvonulst, majd az sszes rt iktassuk ki, majd a fenti rcsos ajtn t (a kulcsa az egyik rnl) eljutunk egy irodba, ahonnan a mgnes ajt krtyjt szerezzk be. Irny vissza a duplaajthoz, majd a kt rt intzzk el. Be a lpcs melletti kis nylson, a szoba vgn a kveket nyissuk ki, vegyk el a cuccost, ekkor forduljunk meg, egy r jn be, nyilazzuk le, a msik a nyls kijratnl vr minket. Ljk le. A kis kvet, amit a falban talltunk rakjuk be az oszlopba, ami a terem kzepn ll. Ekkor kinylik egy ajt, ott le a lpcsn.

Sanctuary Crypt

Elre az oszlopos csarnokba, irny a tloldal, rt meglni, majd nyoms tovbb, vegyk fel az st, ssk le vele a neknk httal ll rt, utna a kt rt a csatorna mellett gyorsan nyilazzuk fejbe, majd tovbb a barlanghoz, a hlgyemnyt nyilazzuk fejbe. Vissza a bejrathoz, kampval fel, tovbb a folyosn, az utols ajtn kilp rt ljk meg. Az ajtk mgtt a cuccosokat szedjk ssze, tovbb a folyosn, ki a peremre, vgig a peremen, kampval lendljnk t a tloldalra, majd tovbb a folyosn, az rket nyrbljuk ki, majd menjnk vgig a folyosn, fel a lpcsn, majd ugrs le s hallgassuk ki a gylst. Amikor jelt kapunk a kampt hasznlva ereszkedjnk le a harangon, gyorsan, mert lent ngy csuklys balfk vrja, hogy a msvilgra kldjk ket. Ezutn egyenesen elre, majd balra be az ajtn s vgig a folyosn.

Sanctuary Cliff

A sziklaperemen induljunk el, itt nem lesznek kanyargs utak, csak ellenfelek, a nyilakkal sproljunk, a vgre kellenek. A rosszarcokat minden mssal elintzhetjk. A sziklaperem vgn egy helikopter szll oda, ljk ki a bennnket, lv emberkket. Ehhez kell a nylpuska, de ezttal ne a fejre clozzunk, mert szinte lehetetlen eltallni. Inkbb a testet ljk. Ha elment jn mg hrom, sszesen ngy emberkvel a fedlzetkn. Azokat is nyilazzuk le. Ha ksz, akkor ugorjunk r a hgcsra s lvezzk a mozit.

SSH1 Base Admission

Kvessk Sherident. Amikor elmegy, akkor kvessk a katont. Visszafele menjnk be az ltzbe, s ssk le a kt katont. Ezutn lopakodnunk kell majd. Lopzzunk a flkbe s ssk le az rt, nyissuk ki a kaput, majd vegyk fel a mgneskrtyt, gyorsan menjnk ki s ssk le a kinti rt is. Ne felegyk, a folyoskrl minden rt el kell rejteni egy szobban. Be az ajtn, nyissuk ki a kaput, le, majd be a liftbe. A liftbl kiszllva gyorsan menjnk a jobb oldali falhoz, majd be az ajtn az veg flke mellett. Vrjunk, majd amikor az r bemegy az ltzbe, menjnk utna s ssk le. Utna ki s menjnk a folyos vgre, a szekrny mellett addig lapuljunk, ameddig az als kockban lv katona nem fordul el a msiktl. Ekkor ssk le az rt elttnk, kapjuk fel a szket s gyorsan ssk le a msik rt is. Ezutn a duplaajtn csak akkor menjnk be, ha az r belpett a kvautomathoz. Ekkor gyorsan be, ssk le, s rejtsk el a testt a virgok mgtt (az oszlop fell mehetnk oda). Vrjuk meg, ameddig elmennek az elnk s a titkra, majd vrjuk meg azt is, hogy az r bemegy knnyteni magn a WC-be. ssk le (szegny :) ), majd be az vegajtn a budival szemben s ssk le azt az rt is, mind a kt rt a virg mgtt rejtsk el. Irny az ajt a flkben, t rajta.

SSH1 Trap

Gyernk tovbb, vegyk el a gpfegyvert, amikor a trgyalba rnk. A SPADS emberei megtmadtk a katonkat, gy mr nem kell letnnk ket. A trgyalban menjnk a vgbe, ljnk le mindenkit, majd menjnk be balra az elnkhz. Utna hagyjuk ott, s menjnk tovbb ki a trgyalbl s ljk ki a rnk tr hrom katont. Utna jobbra be az ajtn, ljk le a katonkat s vegyk fel a cuccost. Utna menjnk vissza az elnkrt s vigyk magunkkal az imnt megtiszttott irnyban, a srga cskokkal jelzett folyosn vgig. Hagyjuk ott a katonnl, majd amikor kinylt az ajt, akkor grntokkal intzzk el az asztal mgtt rejtz fickkat. Utna irny a szfkapuhoz hasonlt ajt, azon be, majd vgig a folyosn.

Total Red

Induls elre, be balra a fegyverszobba s szedjk meg magunkat mindennel, ami csak van. Utna irny a kzponti vezrl, az veg golyll, ezt hasznljuk ki, bemrhetjk az ellenfeleket s utna clzott lvseket adhatunk le. Ha megvagyunk, irny fel a lpcsn nzzk vgig a „nagy” Number I ngyilokjt, majd vegyk el a mgneskrtyt s irny a kis szoba, ahova az embereket zrtk. Utna kvessk Sherident s menjnk be az ajtn.

SSH1 Final

Nyoms elre, amikor a ltrhoz rnk megindul a visszaszmlls. Menjnk kzpre a csillbe, a kart hzzuk meg. Elindulunk elre, vegyk el a kampt, lendljnk t vele, a tloldalon siessnk elre, majd a csukd ajt mellett be, a poszter mellett kikandikl a szellz jrata, menjnk bele, majd vegyk el a zrfeltrt, innentl arra lesz szksgnk, utna az irnyt terembl fel a lpcsn, az els ajtt balra trjk fel, utna egy gpfegyverrel ljk szt a lakatot, majd az sszes mkd dolgot a szobban. A visszaszmllsnak vge. Menjnk vissza, le a nagy ltrn, a raktasilk aljra, itt tallkozunk vgre a Mongoose-al, majd meg kell mrkznnk vele. A taktika, mindig dobjunk grntot abba az irnyba, amerre nem megynk, ez a hlye simn belerohan, a golykkal a raktt clozzuk, a kitr fst elintzi pr msodpercre kelmt, ljk ezerrel, majd fedezkbe, a lees katonktl utnptlsokat vehetnk fel. Miutn az els rakta lemegy, az ellenfl krben fog menni a raktk krl. Ljk gyesen. Ha vgeztnk vele, fel a ltrn, majd kvessk a nt. lvezzk a mozit

Lady Bee

Ami most jn, az olyan ellenrzseket fog kelteni mindenkiben, amelyet csak a trilgik els rsze, vagy a nagyszer sorozatok szoktak kivltani. De errl majd a vgn ti is meggyzdhettek. Induljunk el elre, majd jobbra, majd balra, majd kvessk Sherident le s menjnk be az irodjba. Na itt trtnik az, amirl beszltem: To Be Continue…(folytatsa kvetkezik).

 
Hirdetfal
Nagyon Fontos!!!
 
Mivel a fejleszt csapat elutazik 2 htre ezrt meltte adunk nektek egy feladatot.
 
KLNOKAT kell alaptannotok!
 
Nevezsi ltszm minimum 5 f, maximum 10f.
Ezeknek a klnoknak lesznek versenyek,
plusz extra letltsek!
Amibe rtnk gy +2000 db zeneletltst.
 
s mit kell tenned?
Regisztrlni kell a  klnodat.
Versenyzk nevei + e-mail cm!
Ha nem nevez senki,nem lesz ajndk.
 
Ez itt mint ltod oldalunk hrdet fala!
 
Nagyon rlnk, hogy mr 9 nap alatt elrtk a 200 feletti ltogatottsgi szmot!Remljk ez a szm nni fog.Termszetesen minden nap lesznek aprbb fejlesztsek.
 

Ma (2006 junius 20.-n) Kouta kilpett a honlap fejlesztsbl,megeggyezsi gondok miatt.
 
Koutanak zenjk:
Ne haragudj rnk,de ez gy megy.Ha szeretnl mg visszatrhetsz a honlap fejlesztshez, csak szlj
 

j
elrhetsgek
 
Honlapunkat ezennel elrhetitek az albbi cmekrl is!!!
 
 
 
 
 
 

 

 

 
ra
 
Szmll
Induls: 2006-06-09
 
lltsd be a www.game-info.gportal.hu -t
Cskny! llts be minket kezdlapnak s mindig jl fog indulni a napod.
 
Krseitekre-Vlaszok
 
Webmesterek
Bullterrier
 
13 ves,Budapesten lakik.
 
-Elrhetsgei:
Kouta
 
13 ves,Gyrben lakik.
 
-Elrhetsgei:
Acvs
 
13 ves,Budapesten lakik.
 
-Elrhetsg:
 
Chat
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Dalszvegek
 
letrajzok
 
Hasznos cuccok
 
Zeneletltsek
 
Szilveszterig
Mg v, hnap, s nap van htra eddig:1/1/2007
 
Vlaszthat httrzene
 
Tmogats

Tmogass ha tudsz, s meghlljuk!
Kldd el SMS-ben a GKR szt az albbi telefonszmok valamelyikre, attl fggen, hny kredittel szeretnd egyenleged nvelni: (Figyelem! Egyelre csak magyarorszgi mobiltelefonrl lehetsges az emelt djas SMS kldse.) 06-90/671-111 --> az SMS ra 95 Ft --> 8 kredit 06-90/672-111 --> az SMS ra 200 Ft --> 20 kredit 06-90/676-111 --> az SMS ra 500 Ft --> 55 kredit 06-90/629-111 --> az SMS ra 999 Ft --> 112 kredit Ezutn egy nyolc bets kdot kapsz vissza SMS-ben. Ezt a kdot kld el a : game-info@freemail.hu-ra. Elre is ksznjk s meghlljuk ha tudjuk!
dv


Start | Stop
 
Ha mr itt a VB...

 


Hamarosan kezddik..
Felkszltl?
Mert mi mr igen!

Kvesd nyomon a 2006-os VB sszes mrkzst, szurkolj velnk, ld t az lmnyt!

 


 

 
ra & Naptr
 
Belpk
 
Online Game
 

* Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. *    *****    Elindult a Játék határok nélkül rajongói oldal! Ha te is szeretted a '90-es évek népszerû mûsorát, nézz be ide!    *****    Megjelent a Nintendo Switch 2 és a Mario Kart World! Ennek örömére megújítottam a Hungarian Super Mario Fan Club oldalt.    *****    Homlokzati hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    A PlayStation 3 átmeneti fiaskója után a PlayStation 4 ismét sikersztori volt. Ha kíváncsi vagy a történetére, katt ide!    *****    A Bakuten!! az egyik leginkább alulértékelt sportanime. Egyedi, mégis csodálatos alkotásról van szó. Itt olvashatsz róla    *****    A PlayStation 3-ra jelentõsen felborultak az erõviszonyok a konzolpiacon. Ha érdekel a PS3 története, akkor kattints ide    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran! Mese, mese, meskete - ha nem hiszed, nézz bele!    *****    Az Anya, ha mûvész - Beszélgetés Hernádi Judittal és lányával, Tarján Zsófival - 2025.05.08-án 18:00 -Corinthia Budapest    *****    ✨ Egy receptes gyûjtemény, ahol a lélek is helyet kapott – ismerd meg a „Megóvlak” címû írást!    *****    Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.